Tilbage fra ferie og allerede en vinder…

Så er vi tilbage fra en veloverstået ferie. To uger med alt for meget sol (efter min mening) har givet os kræfter til de næste mange spændende måneder. Vi får travlt, kan jeg roligt afsløre.

Og så er det jo fantastisk, at man allerede er blevet udråbt til vinder. Har netop modtaget en mail, hvor der står, at jeg er den heldige vinder af 500.000 Euro. Ikke en dårlig start på ugen… Godt nok er det lidt i underkanten – for sidst jeg vandt i det hollandske lotteri var det 900.000 Euro og gangen før var det 600.000 Euro. Men jeg har desværre ikke nået at få indfriet de mange dejlige penge – som jeg helt sikkert har fortjent (jeg vinder aldrig i det danske Lotto).

Så denne gang har hollænderne forbarmet sig. Jeg har modtaget min vindermail på dansk!!!

Det har ellers altid været på engelsk, men nu skriver de altså til mig på dansk. Og det er jo en rigtig god ide. Det siger jeg også altid selv til vores kunder – skriv på det lokale sprog, ellers risikerer man, at folk mister interessen. Men jeg plejer nu at opfordre kunden til at få det skrevet af en journalist eller en anden skrivekyndig – og ikke bare bruge den ellers glimrende automatiske Google Oversætter. For det kan til tider skabe lidt udfordringer🙂

For bare at tage et lille udsnit af dagens vindermail

Grund til at blande op af nogle numre og navne, beder vi dig om at holde din vindende oplysninger fortrolige, indtil Deres krav er blevet behandlet, og dine penge hjemvist til dig.

Men jeg er da ikke i tvivl om mailens lødighed – den er støttet af personligheder som Bill Gates og Sultanen af Brunei, og så er lotteriet støttet af Cisco. Så den er god nok.

Så når jeg får samlet alle mine vindermails sammen, så ser i mig ikke mere her på bloggen. Så sidder jeg på en tropeø i skyggen og nyder livet sammen med familien🙂

Hvis du selv vil se den fantastiske vinder mail så kan du læse hele mailen her.

Skriv et svar

