Vind en MacBook Air med Twitter og Paul Walsh

Jeg har tidligere skrevet lidt om Twitter og hvordan en Twitter-konto kan være penge værd. Nu er der kommet endnu et initiativ i samme retning.

Direktør og stifter af den irske virksomhed Segala , Paul Walsh, har netop annonceret at han vil give en MacBook Air til en person som følger ham på Twitter. Der trækkes lod mellem hans følge, når antallet af hans “followers” når 5.000. Pt. er tallet 211.

Man kan selv lege med på Paul Walsh’s Twitter-profil her.

Hele konkurrence er et lille eksperiment fra den irske it-mand. Både for at demonstrere hvor effektfulde de sociale medier er til at sprede et budskab og så er det også en måde at få folk til at tale om “Wubud” (som også er navnet på Twitter-kontoen, man skal følge). Wubud er Paul walsh nyeste venture – hvad det dækker over er endnu ikke afsløret.


Selve konkurrencen kan man læse mere om på Paul Walsh blog.

med emneordet , ,

5 thoughts on “Vind en MacBook Air med Twitter og Paul Walsh

  1. Det er åbenbart blevet en dille:

    Twitter sending over 20,000 people a month to Mahalo.com.

    Og så er der ham, der har sat sin twitter-konto til salg på eBay:

    Twitter account for sale on eBay wtf?.

  2. tommy marquard jensen siger:

    jeg kunne godt tænke mig en bærbar pc og derfor har jeg tilmeldt mig i denne konkurrence

  3. hjalte zimmermann siger:

    Hej, jeg hedder hjalte, jeg er tolv år gammel. Jeg har ledt efter en computer i ca. et halvt år, og så fandt jeg macbook air. jeg ville værre lykkelig hvis jeg vandt den. så derfor deltog jeg konkurrence.

  4. Hej Hjalte

    Held og lykke

  5. Lene Magle siger:

    Synes efterhånden der er mange konkurrencer hvor man kan vinde en computer.

    Men det ændre jo ikke på at det kunne være rart at vinde en Macbook Air, så har selvfølgelig tilmeldt mig.

Skriv et svar

