Media Realtions 2008: Første opgave…

Vel ankommet til San Francisco (lettere groogy efter knap 10 timer i flyet) sætter jeg mig på mit hotelværelse på 12. sal ( ja alt er større her over😉 ) og åbner min PC for lige at tjekke netforbindelse osv. PC’en er naturligvis tom for strøm og jeg tager min nyindkøbte adaptor frem. Men…

Mit strømstik er udstyret med jord (altså tre pinde) og adaptoren kan kun tage et europæisk stik med to-pinde. Hvad gør man så? Man klipper da bare jord-benet af, tænker jeg.

Jeg ringer fluks ned til receptionen og spørger en en “Wire-cutter” – da jeg ikke aner hvad en skæv-bider hedder på engelsk. De tror jeg er mere eller mindre tosset. Det kunne de ikke hjælpe med.

Hmm… jeg smutter i seng og vil gå på jagt her til morgen efter et stykke værktøj i byen. Men efter min morgenmad kigger jeg lidt på min bordkniv… den må da kunne bruges. Og ganske rigtigt efter 20 min. hårdt arbejde så fik jeg strøm igen.

Og jeg er på nettet klar til at gå igang i morgen.

med emneordet ,

Skriv et svar

