Påskeferie – og optakt til spændende konference

Så er der dømt påskeferie. Dejligt tiltrængt🙂

easter_clipart_egg_rabbit.gif

Når ferien er overstået så kan vi her fra BloggingPR (og Rescu) se frem til at vi snart bliver klogere.

Vi har nemlig valgt at sende undertegnede afsted på en konference – en af de mere interessante af slagsen. Det drejer sig om Media Relations Summit 2008, der finder sted i San Francisco fra den 6-8. april. Amerikanerne kalder den med vanlig beskedenhed for verdens største konference om corporate, produkt og krise kommunikation. Og i år er hovedemnet hvordan sociale medier påvirker professionel kommunikation.

Jeg kommer blandt andet til at høre Robert Scoble fortælle om “The Future of Social and Consumer Generated Media,” Walt Disney’s Duncan Wardle fortælle om “The Future of PR: How New Technologies Will Transform the Way We Communicate,” samt IBM’s Mike Moran der vil sige noget om “Do It Wrong Quickly: What Corporations Need from PR in Today’s Transforming Marketplace”.

Ja – jeg glæder mig (og det gør mine kollegaer også, men det er vist mest fordi de slipper for mig i en lille uges tid🙂 ).

Jeg skal nok blogge om konferencen from over there.

med emneordet , ,

2 thoughts on “Påskeferie – og optakt til spændende konference

  1. […] at dele viden med kollegaer og andre der interessere sig for sociale medier. Jeg deltager som tidligere nævnt i en stor konference i San Francisco her i starten af april og med den nye viden jeg tager med hjem […]

  2. […] april 3, 2008 Media Relations 2008: På vej… Posted by Christian Bogh under Blogs, Konferencer & Events | Opmærkninger: 2008, DBCA, hilton, københavn, lufthavn, media relations summit |   Så er jeg på vej mod Media Relations Summit 2008, som tidligere beskrevet. […]

Skriv et svar

