Update: DR+Don Ø = product placement?

Nu anbefalede jeg i min første post at man skulle slukke tv’et når Penge ruller på DR1, da Don Ø på forhånd kunne erklæres som vinder i stationens lille fiktive aktieleg. Derfor mener jeg at det er på rette plads at komme med en update.
Don Ø i spidsen
FCK-bossen fører stadig. Dog har han ikke genereret en så stor gevinst, som jeg havde troet. Men han satsede jo også kun halvdelen af de 100.000,- i Bavarian Nordic, hvis aktie – efter en lang, lang periode i frit fald – steg med med hele 9,7% i den virkelige verden.
Lad bare tv’et være slukket de næste torsdag kl. 21.30. Drik endnu et glas vin. Jeg skal nok komme med endnu et par updates.

Skriv et svar

