David Trads er lokaliseret!

Jeg har tidligere undret mig blandt andet på David Trads’ blog nyhedsavisen, over hvor selvsamme David er blevet af efter d. 1. oktober (= hans seneste blogindlæg, der efterfølgende kritiseres kraftigt på avisen.dk)…

Nu har jeg fundet ham!!! I hvert fald midlertidigt. Med et surt opstød på Journalisthøjskolens blog – godt nok d. 6. oktober, men dog efter at han er holdt op med selv at blogge.

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor David Trads er holdt op med at blogge – og jeg forstår slet ikke, at han blir så barnligt fornærmet, når man kritiserer hans avis.

Det kan godt være denne web-globale Trads-jagt begynder at nærme sig det monotone, men der er da ikke noget at sige til, at folk ikke kan finde ud af, hvad de skal med blogs, når en af samfundets selvudnævnte “spidser” ikke engang kan finde ud af at bruge en blog, når han selv puster den op.

Men bortset fra det så er Journalisthøjskolens blog egentlig ganske god af og til, hvis man vil prøve at forstå den virkelighed som størstedelen af landets journalister fødes ud af. Så den anbefales hermed🙂

2 thoughts on “David Trads er lokaliseret!

  1. Lars K Jensen siger:

    Hey

    Jeg ved ikke, om du selv har opdaget det, men Trads er vist så småt kommet i gang med at blogge igen:

    http://avisen.dk/blogs/datr/default.aspx

    // Lars

  2. Hej Lars

    Jo vi har set at Trads er vågnet igen – godt at se at han efter SÅ lang tids tavshed endelig begyndte igen. Men det er da trist at han lige efter at han åbnede sin blog efterlod de mange som havde noget på hjertet i et sådant laaangt tomrum. Men jeg håber, at han holder tempoet – og at han fortsat (og måske i stigende grad) svarer på de mange mange kommentarer.

    /Christian

Skriv et svar

