Nu kommer tv-revolutionen!

Det er muligt, jeg er bagefter og for længst burde have opdaget nedenstående.
Det er også muligt, at jeg ikke får ret i overskriften.
Men jeg her til morgen faldt jeg helt tilfældigt over et blogindlæg hos Janus Friis (Skype -manden) dateret d. 4 oktober (nåja, så burde jeg jo i det mindste have opdaget det 5. oktober), hvor Friis første gang fortæller om “Venice” et projekt – et stykke software – der sammenbringer det bedste fra TV med det bedste fra internettet: ud med flowtv, ind med valgfrihed, interaktivitet, søgning, tagging.

Selvfølgelig venter vi bare på, at det kommer, det stykke software, der sammenkobler tv’et med computeren…. men at det lige kommer fra Janus Friis…? Jooo.. hvorfor ikke?

Men læs selv.

Skriv et svar

