New Media Days – nu med Blogging PR

Vi sender to spejdere – min kollega Elin Møller Steffensen og jeg selv – til New Media Days – for at se, om vi kan blive klogere på de digitale muligheder.

Et kig på deltagerlisten bevidner, at der ikke er ret mange kommunikationsbureauer til stede på konferencen. Om det skyldes, at de andre ikke ved, hvad de skal bruge nye medier til, eller at de bare generelt ikke mener, de har noget at gøre i mediebranchen, skal jeg lade være usagt🙂
Jeg glæder mig i hvert fald til at få en masse input, som jeg håber, jeg kan give videre til kunder og samarbejdspartnere. Og der vil selvfølgelig blive rapporteret fra konferencen her på bloggen, men måske er jeg bare ikke blogger nok til at gøre det realtime – nu får vi se.

Skriv et svar

