Meld dig til Blogforum 2006

Så er der åbent for tilmeldingertil Blogforum 2006 den 8. oktober 2006. Et initiativ som er beskrevet tidligere her på bloggen.

Thomas Madsen-Mygdahl som står bag initiativet har også åbnet en wiki, hvor det er muligt at tilmelde sig samt være med til at lave programmet for dagen.

Herfra skal der lyde en stor opfordring til at deltage i arbejdet med at få Blogforum 2006 op og stå. Du kan læse mere på Najda’s blog – Nadja’s reflexioner – hvor Najda fortæller lidt om det indledende arbejde.

2 thoughts on “Meld dig til Blogforum 2006

  1. Hej Christian og Rikke,
    Nu har jeg også meldt mig til. I det daglige tænker jeg ikke så meget over, hvor man geografisk blogger fra – men jeg glæder mig over, at flere fra Jylland overvejer at deltage i arrangementet. Måske skulle vi finde ud af noget med fælles transport ?

Skriv et svar

