Så blogger David Trads også

Seneste stjerne på den danske blog-himmel er Nyhedsavisens chefredaktør David Trads

Bloggen på avisen.dk blev født i går, og Trads lægger ud med et par semi-provokerende statements om Nyhedsavisens kvaliteter i forhold til de andre medier.

Jeg vil bare gerne snart se handling bag ordene. Er der ikke noget med, at hvis man kun bliver nødt til at fremhæve sine egne kvaliteter, hvis man i bund og grund er usikker på om der nu også er tale om kvalitet?

I hvert fald er jeg godt træt af at høre chefredaktørerne af de nye gratisaviser vrøvle op. Jeg vil hellere se noget indhold, der interesserer mig, provokerer mig og fastholder mig i avislæsningen.
Kan I så se at komme i gang med at lave noget ordentligt avis? [Sløve padder!]

Sjovere er det dog, at David Trads i sit andet indlæg (i dag) beder om forslag til, hvordan man nedbryder barriererne mellem avisen og eliten. Den kunne jeg ikke lade være med at komme med et bud på.

Skriv et svar

