Nej tak til gratisaviser hitter…


Siden de mange gratisaviser har meldt deres ankomst, er der gået sport i at få erhvervet sig et klistermærke med et “Ingen gratisaviser tak”. Mere end 17.000 styk er der blevet solgt via Forbrugerrådets hjemmeside. Det skriver TV2.dk i dag.

Desværre er dette klistermærke ikke bindende for aviserne. Det bevirker så, at de mange gratisaviser stadig dumper ind (hvis de da overhovedet kommer frem).

Dårlig stil – det er mine ord til 24Timer, Dato, osv…

Var det ikke bedre at lave en avis som folk gider læse – istedet for at presse aviserne ind gennem deres brevsprækker? Et skilt med Nej tak – kan vel ikke være til at misforstå, eller…?

Når Chefredaktøren David Trads på den (måske) kommende gratisavis Nyhedsavisen skriver at “Nyhedsavisen vil være Danmarks klart mest læste papiravis.på sin nye weblog, mon det så er på bekostning af Nej tak mærkerne?

Eller vil han mon være et godt eksempel og bede sine avisbude om at respektere et nej tak? Jeg tvivler, men jeg håber jeg bliver overrasket…

One thought on “Nej tak til gratisaviser hitter…

  1. […] Så er der kommet lidt mere nyt i sagen om det famøse “Ingen gratisaviser tak” klistermærke, som jeg skrev om i et tidligere indlæg. […]

Skriv et svar

