Verdens bedste brands

Blogging PR er midlertidigt faderløs idét ellers allestedsnærværende Christian Bogh har valgt at holde noget så menneskeligt som sommerferie. Og det kan man jo godt se på antallet af indlæg de sidste to uger😉

Businessweek kom i går med deres årlige liste (der skal bladres med pilene øverst til højre) over verdens 100 bedste – mest værdifulde – brands. Her er top 10:

1. Coca Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. GE
5. Intel
6. Nokia
7. Toyota
8. Disney
9. McDonald’s
10. Mercedes-Benz

Der er ingen danske brands på listen, desværre.

Personligt blev jeg lidt overrasket over at se Toyota som det mest værdifulde bilbrand… men da jeg bad mine kolleger om at gætte, nævnte Søren Højlund Carlsen faktisk Toyota (inden han besluttede sig for Ford🙂 Men det undrer mig alligevel… hvad er det lige, der er så sejt ved Toyota? Oplys mig!!

2 thoughts on “Verdens bedste brands

  1. Ikke andet kære Rikke end, at de er verdens største bilproducent og nok mere kendt i Asien end David Beckham og ris tilsammen🙂 Og faktisk har Toyota jo tidligere vist sig som en innovativ koncern, da de i 80’erne opfandt det vi senere kom til at kende som Lean. Et brand kan godt være lækkert, selv om det ikke nødvendigvis er lækkert at køre i – og få så rettet mit link, nu du har dristet dig til at linke til min blog🙂

  2. Rikke Halberg siger:

    Godt ord igen!!!😉

    Din url er rettet!–>

Skriv et svar

