Kommunikation for sig selv

Hvis ikke man kan fortælle om sig selv, hvordan skal man så kunne hjælpe andre til at kommunikere? Nogenlunde sådan er tankegangen bag et nyt initiativ fra Handelshøjskolen i Århus, hvor de studerende i virksomhedskommunikation har taget skeen i egen hånd og skabt en informationskampagne for deres uddannelse og egne kompetencer. De studerende bliver landets første kandidater i strategisk virksomhedskommunikation og det skal fortælles, synes de studerende, der derfor før sommerferien, satte en større kampagne i søen. Med web, pressearbejde og brochurer, skal erhvervslivet nu få øjnene op for kandidaterne.

Det er endnu uvist, hvilket resultat de studerende har fået ud af kampagnen, men lad os håbe det har været positivt. For initiativet er fremragende. Ikke bare får de studerende mulighed for at teste deres egne kompetencer i virkeligheden, de får forhåbentlig også et arbejde ud af det bagefter.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s